piątek, 13 listopada 2015

Pozdróż na małe pieniądze

Organizując sobie urlop warto zwrócić uwagę nie tylko na miejsce, ale również na wydatki jakie niesie za sobą wypoczynek. Niejednokrotnie wakacje, które planuje wraz z biurem podróży kosztują nas fortunę, nie wspominając o dodatkowych kosztach związanych już z samym pobytem w kurorcie.

Warto postawić na oryginalność. Zamiast znanych i lubianych przez większość pensjonatów wybrać coś na uboczu. Czasem można też zatrzymać się w kwaterach, które proponują prywatni właściciele domów w dobrych lokalizacjach. Szukając oszczędności można zacząć właśnie od miejsce noclegowego. Jeśli chcemy zaoszczędzić, a jednak zatrzymać się w pensjonacie to dobrym pomysłem może się okazać Stronie Śląskie noclegi.

podróżW przeciwnym razie pozostaje nam szukanie kwater lub apartamentów na miejscu lub przez internet, korzystając z ogłoszeniowych portali. Niedawno sama wybrałam się w taką podróż. Zaplanowałam sobie urlop w pracy, przygotowałam odpowiednią ilość pieniędzy i wyjechałam. Dopiero po dotarciu na miejsce zaczęłam przeglądać oferty, poszukując miejsca, które mnie zauroczyło.

Należy pamiętać, że na polski rynku turystycznym można znaleźć mnóstwo ofert noclegowych. Konkurencja jest bardzo duża, a właściciele obiektów turystycznych zdają sobie z tego sprawę. Czynnikiem, który decyduje o wyborze konkretnej lokalizacji są na pewno finanse.

Kolejnym ważnym aspektem każdej podróży jest środek transportu. Możemy na przykład pojechać własnym samochodem lub wybrać pociąg, autobus lub samolot. Przy wyborze środka transportu powinny pomóc nad odpowiednie kalkulacje związane z ilość przeznaczonych środków na transport i miejsce docelowe, do którego zmierzamy.

No i oczywiście ostatni aspekt podróży to na pewno jedzenie. Czasem wydatki na jedzenie mogą przekroczyć nasz budżet kilkukrotnie. Warto na miejscu rozglądać się za lokalnymi specjałami i nie jadać tylko w drogich restauracjach. Można również zabrać ze sobą kilka rzeczy, które spowodują, ze nie będziemy cały czas głodni, a pieniędze nie będą nam uciekać przez palce.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz